  • Data: 2023-12-28 13:39:57
    Temat: Re: Konstytucja i Budżet i kadencja...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Dec 2023 23:37:02 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Nie jestem konstytucjonalistą, ale z tego zacytowanego fragmentu, to
    > nijak nie wynika możliwość skrócenia kadencji. Przecież przedstawiono
    > rezydentowi do odpisu Ustawę. To, ze jej nie podpisał, to inna sprawa.

    To była ustawa "okołobudżetowa". Czyli zwykła ustawa.

    Budżetowa dopiero będzie, nie wiem kiedy stary rząd ją przekazał,
    ale jesli pod koniec września, to przed końcem stycznia należy ją
    przegłosować i wysłac do podpisu.

    PiS moze jeszcze próbować tysiąca różnych poprawek, ale to już było -
    wszystkie sie odrzuci hurtem w jednym głosowaniu.

    J.