eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonstytucja gwarantuje każdemu Polakowi równość wobec prawa?Re: Konstytucja gwarantuje każdemu Polakowi równość wobec prawa?
  • Data: 2011-04-20 08:10:55
    Temat: Re: Konstytucja gwarantuje każdemu Polakowi równość wobec prawa?
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gut" <t...@e...cod> napisał w wiadomości
    news:iokhls$236$1@news.dialog.net.pl...

    > Więc gminom nie opłacają się tacy którzy oddają na krócej dzieci bo nie
    > mają z nich kasy. Czy to jednak nie jest bezprawne?

    To jest jeszcze nic - ty wiesz że okazało się że studenci w miejskich
    środkach transportu płacą tylko połowę tego co ja za przejazd? A jak
    chciałem paczkę na święta z MOPR to powiedzieli ża mi nie dadzą bo za dużo
    zarabiam. I to się nadaje do TVN Uwaga a nie tam jakieś przedszkola -
    przeciez to jest ewidentne łamanie konstytucji!

    Kon