  • Data: 2007-01-26 12:15:35
    Temat: Re: Konkubinat - zabezpieczenie majątku ...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olo wrote:

    > Czy możesz napisać jak się załatwia taki udział w mieszkaniu, przed udaniem
    > się do prawnika chciałbym być zgrubsza zorientowany o co mogę pytać...

    Jak masz już iść do notariusza, to zamiast gdybać tutaj - idź i opisz mu
    _dokładnie_ całą sytuację. I nie pomijaj takich "detali" jak to, że i to
    mieszkanie jest "na kredycie" ;)

    Swoją szosą w takiej sytuacji to okoniem może stanąć bank... Więc chyba
    pozostaje tylko jakaś umowa pożyczki (ale wtedy podatek) albo weksel
    (ale wtedy jej wkład w mieszkanie nie zyskuje z czasem na wartości - tak
    jak samo mieszkanie).

    PS: dwa mieszkania na kredyt... fiufiu, nieźle ;->