  • Data: 2011-02-15 17:00:27
    Temat: Re: Konkubent a odbior dziecka w szkole
    Od: "XY" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To czemu nie odbierasz dziecka i czemu występujesz do sadu o przyznanie
    > opieki, czyli jesteście po rozwodzie i nic nie było w wyroku o opiece nad
    > dziećmi ? Prawdopodobnie było i była żona może zlecić odbiór dziecka
    > wskazanej osobie ...

    Sorry powiniennem byl dodac slubu nigdy nie bylo... mial byc po 10 latach
    wspolnego zycia - data wyznaczona w usc - ale matka miedzy zlozeniem
    papierow w usc a data slubu znalazla sobie kochanka.

    I jeszcze nie wiem kiedy konkubent odbiera dziecku bo z zasady matka odbiera
    dziecko.... ma czas bo jest bezrobotna, ale ostatnio coraz czesciej zdarza
    sie ze "ma tyle do zrobienia a tak malo czasu " (!) ze wysyla jego wiec nie
    wiem nigdy kiedy a dowiaduje sie od dziecka po fakcie.

    Przemo