  • Data: 2011-02-16 18:54:20
    Temat: Re: Konkubent a odbior dziecka w szkole
    Od: "XY" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Spokojnie, pytam tylko, dziecko ma moje nazwisko i zawsze mialo , i uwierz
    mi napewno jest moje.... i nie nie robilem DNA :)
    Moje ojcostwo nie jest i nigdy nie bylo kwestionowane. Mam pelne prawa
    rodzicielskie.

    Rozmawialem dzis z adwokatem, ogolnie nie ma paragrafu zakazujacego, ale z
    drugiej strony konkubent nie ma jakichkolwiek praw do dziecka, z tym ze w
    rzeczywistosci moge zlozyc pismo w szkole ze nie zycze sobie by dziecko
    odbieraly osoby trzecie ale i tu wiele zalezy od tego jak do tego podejdzie
    nauczyciel, i na ile moja byla bedzie sie stawiac.

    Dziecko nie siedzialby do 17.00 (czesto jest do 16.00 bo mamusia jest
    strasznie czyms zajeta) ja jestem wstanie odebrac go od 15 a moi rodzice
    obojetnie o ktorej - a to w koncu dziadki a nie obcy, zreszta dziecko chce
    zawsze do 15.00 byc, bo siedzi w swietlicy i bawi sie z kolegami.

    Chodzi glownie o to ze mam wlasnie mozliwosc i moglbym spedzic czas z
    dzieckiem, i dziecko tego chce, wiec probuje dojsc jak zrobic zeby matka nie
    miala pola manewru by mnie wykiwac , bo robi co moze bysmy sie jak najmniej
    z synem widzieli - na razie jeszcze nie w chamski sposob ale wlasnie probuje
    wykiwac i rznie przy tym glupa (rozprawa o opieke sie wlasnie tak naprawde
    zaczyna)

    Pozdrawiam
    P.