  • Data: 2022-07-13 15:15:30
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-13 o 14:51, Kviat pisze:

    > Nie jest.
    > Oczywiście to nie jest tak, że istnieją tylko argumenty za. Są też
    > argumenty przeciw.
    > Dlatego toczą się na ten temat dyskusje i jeszcze nie wiadomo jak to się
    > skończy, bo świat i warunki zmieniają się cały czas.
    >
    > A tego przykładu użyłem żeby uświadomić Mastera, że jego postulat "nie
    > wprowadzanie nowych" jest zwykłym laniem wody.

    > Nie, to nie jest to samo.
    > Jedna z części tych dyskusji również dotyczy tego, gdzie należy postawić
    > granicę, czy coś jest już robotem, czy nie jest (i czy powinno się brać
> [...]

    Zrównujesz ludzi z maszynami.
    Więc nie powinieneś oponować przeciwko podatkom od maszyn do pisania.

    A że cz robot wykona pracę za dziesięciu? No to tych 10 będzie robić coś
    innego. Od setek lat, czyli od czasów luddystów, nigdy nie okazało się,
    że automatyzacja pracy to coś złego, a wręcz przeciwnie.

    Prezentujesz właśnie takie poglądy sprzed ponad 100 lat.

    --
    Liwiusz