  • Data: 2024-05-11 14:44:56
    Temat: Re: Koniec bezkarności?
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-05-11 o 14:14, Kviat pisze:

    > Za mocno uderzyłem w stół?
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Piontek jest znany z przypisywania pro-ruskości pisom.
    Twierdzenie jest głupie o czym nawet Stolcman gadał:
    https://twitter.com/mdzik12/status/17871752222960603
    97

    To przekaz dla naiwnych. Np. relacje PL-Białoruś, wystarczy wziąć
    pierwszą lepsza wypowiedź Łukaszenki i widać jaki jest stosunek
    Białorusi do pisów i peło, Łukaszenka wyczekiwał powrotu Donka w nadziei
    na polepszenie relacji, o pisach wypowiadał się zawsze kpiąco.
    Łukaszenka nie kocha pisów za szkolenie antyłikaszenkowego pułku
    Kalinowskiego w PL, ćwiczonego do wywrócenia Łukaszenki.

    Za pisanie że PL jest czwartym najbardziej znienawidzonym państwem w RU,
    zaraz po UA, USA i UK za posyłanie broni ukraińcom, tłiterowo-jutubwe
    pełoskie klakiery typu Kfiat/Olin zwykle dają bana. Paczaj umowa z 2016
    o bezpłatnym przekazaniu broni na UA. Umowa/ustawa uchwalona zaraz po
    dojściu pisów do władzy.

    Tak że nie wygłupiajcie się Kfiatku i nie pajacujcie Piontkiem:)