  • Data: 2024-05-12 14:52:49
    Temat: Re: Koniec bezkarności?
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-05-12 o 14:11, Kviat pisze:

    > "Chcę Was także poinformować, że zarówno służby, prokuratura jak i
    > komisja, którą powołamy już w zgodzie z Konstytucją, zbada bardzo
    > precyzyjnie, nie przed kamerami, bez cyrków, bez festiwali medialnych,
    > zbada bardzo dokładnie wpływy rosyjskie i białoruskie na rządy
    > Zjednoczonej Prawicy. One nie podlegają dyskusji dzisiaj, jest tylko
    > kwestia ich skali."

    Znaczy najpierw Donkowe chcieli komisji, później już nie chcieli, a
    teraz znów chcą.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Pisoska zła zapora była zła bo była pisoska. Zostanie rozbudowana
    a rozbudowa będzie dobra:)
    https://twitter.com/WolnoscO/status/1787375546554364
    394

    Szymek kłamliwy pytany o likwidację gotówki.
    - nie
    - tak
    https://twitter.com/Sally098765432/status/1788650117
    236429292

    Zielony ład, tym razem pisy, tak&nie
    https://www.youtube.com/shorts/IOvJ1IilYSw

    Wnioski:
    cyt.
    A wszystko to pewne tak prawie, jak listek na wietrze, w trawie ślad,
    jak latem zerwany w trawie dmuchawiec, gdy zawieje wiatr.