  • Data: 2006-02-12 19:27:40
    Temat: Re: Konferencja prasowa min.Ziobro
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no jezeli chcialbys ,zeby o Twoim losie decydowalo dwunastu potencjalnych
    > baranow ,

    -Tych baranow wybieraja obie strony i maja prawo przefiltrowac pod katem
    stronniczosci.

    -Wiec czlonek KKK nie zostanie lawnikiem w sprawie Murzyna.

    -Lepszy taki baran, niz baran z fikcyjnym wyksztalceniem mianowany
    -sedzia z klucza partyjnego.

    lawnicy sa zbyt podatni na manipulacje stron to raz a dwa moga nie miec
    bladego pojecia o prawie

    > którzy nie maja zieolnego pojecia co to jest wina i podatni sa
    > jedynie na paplanie papug to gratuluje

    -A na podstawie czego maja orzekac?
    -Reportazy z TV, czy tego co im przedstawia sie w sadzie?

    na podstawie obowiazujacyh przepisów prawa a nie wyobrazenia o nich...
    dlatego jestem za nasza forma wymiaru