  • Date: Sat, 11 Feb 2006 02:24:02 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konferencja prasowa min.Ziobro

    Noranda wrote:
    > Wysluchałem i obejrzałem konferencję prasową min Ziobro w ktorej odpierał
    > krytykę Krajowej Rady Sądownictwa, że podważa autorytet "trzeciej władzy"
    > nazywając po imieniu wyrok sędziego ze Śląska w sprawie odśnieżania dachu
    > hali wystawowej w Katowicach:

    "Po imieniu"?

    > W mojej opinii -niestety, ale on ma głęboką rację mówiąc głośno że "ten
    > król jest nagi'.Przecież nikogo nie obrażał, tylko nazywał rzecz po imieniu.

    Głębokie to on ma co innego. Przy jego podejściu do prawa tzw.
    falandyzacja prawa to pikuś.

    Ziobro usiłuje sterować prawem zagraniami "pod publiczkę". Najchętniej
    sam by wydawał wyroki w razie konieczności na chybcika modyfikujac prawo
    jakimiś dekretami albo czymś w tym stylu.

    Tą konkretnie akcją narobił wiele złego, bo dał kolejny pretekst
    ubezpieczycielom do kantowania klientów.