eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKomputer-reklamacja › Re: Komputer-reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!newsfeed.neos
    trada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: PSYLO <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komputer-reklamacja
    Date: Sun, 02 Mar 2008 12:19:55 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <fqe2bu$6jh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <fqbvqp$cst$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: awk3.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1204456639 6769 83.18.62.3 (2 Mar 2008 11:17:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Mar 2008 11:17:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
    In-Reply-To: <fqbvqp$cst$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:520278
    [ ukryj nagłówki ]

    adam .......................... pisze:
    > W reklamie miał to być super sprzęt...
    > Gwarancja -jeden miesiąc

    Czyli miał to być super sprzęt przez minimum miesiąc. Był? Był.

    > zepsuł się dokładnie po 2-ch...

    Sam zaakceptowałeś ryzyko, a oczekujesz nie-wiadomo-czego. Zachowanie
    godne dziecka w piaskownicy. Trzeba było dopłacić i kupić sprzęt z
    dłuższą gwarancją.

    > Zgłosiłem
    > reklamację,ale chciano mnie naciągnąć na koszty

    Zgłosiłeś się po płatną usługę, a ktoś Cię chce "naciągnąć na koszty"?
    Ciekawy przypadek.

    > Domniemam,że następna "naprawa" będzie również na 2-3miesiące - firma
    > sprowadza masowo mocno wyeksploatowane kompy i wciskają ludziom zużyty
    > sprzęt.

    Jak już napisali poprzednicy - od tego masz rozum, żeby samemu
    zdecydować co kupisz, a co nie. Byłeś świadom tego, że to jest sprzęt
    używany i że sprzedawca zapewnia tylko miesiąc gwarancji. Na tym właśnie
    polegała jego "okazyjność". Nikt tu nikogo nie oszukuje, jesteś sam
    sobie winien swojej decyzji.

    > Jak dalej postąpić?

    Wyciągnąć wnioski na przyszłość - nowy sprzęt jest teraz śmiesznie tani.

    > Chciałbym zażądać zwrotu pieniędzy.

    Dobre ;)

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl
    ____________________________________________________
    ____
    E-mail podany w nagłówku nie jest sprawdzany regularnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1