eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKomputer -PILNE!!!!!!!!!!!!!Re: Komputer -PILNE!!!!!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-04 16:54:28
    Temat: Re: Komputer -PILNE!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Umieszczona na dysku gwarancja wiąże Cię nie z OPTIMUS-em, bo on dał 1 rok
    gwarancji, tylko z producentem dysku. Ustal przedstawiciela producenta w
    Polsce i tam zwróć się o pomoc. Ewentualnie możesz wystąpić z takim
    zapytaniem do OPTIMUSA. Myślę, że powinni wskazać Ci firmę, która realizuje
    reklamacje na te dyski. Oni musieli od kogoś to kupować. Najgorsze, co może
    nastąpić, to to, że okaże się, że producent nie ma w Polsce przedstawiciela.
    Oczywiście gwarancja nadal wiąże, tyle, że ty będziesz musiał zawieść dysk
    np. na Tajwan, co w praktyce może się okazać nieopłacalne. No i ostatnia
    uwaga. Zwróć uwagę na datę z tamtej gwarancji. Pamiętaj, że termin tamtej
    gwarancji biegnie od chwili zakupu dysku przez OPTIMUS-a, chyba że co innego
    wynika z jakiejś umowy. Może się okazać, że dysk przeleżał w OPTIMUS-ie dwa
    lata, i gwarancja na dysk skończyła się równo z gwarancja na komputer.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1