-
1. Data: 2002-12-03 17:40:23
Temat: Komputer -PILNE!!!!!!!!!!!!!
Od: p...@o...pl
CZe!
Mam poważny problem. Liczę na waszą pomoc!
Przeszło 2 lata temu kupiłem kompa w Optimusie :( . Gwarancja na niego już
mineła a zepsół mi się dysk twardy. Na obudowie twardziela jest napisane,że
gwarancja obejmuje 3 lata (w kwietniu minie 3 lata)
W serwisie nie uwzględniono mi gwarancji. Dlaczego? Według mnie powinni
naprawidź mi dysk.czy MAM RACJĘ?
CO MAM ROBIĆ? gdzie mogę szukać pomocy? Czy mam szansę załatwić tą sprawę?
Proszę o SZYBKĄ odpowiedź.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2002-12-03 18:19:40
Temat: Re: Komputer -PILNE!!!!!!!!!!!!!
Od: Krzysztof Kotkowicz <k...@h...jmg.com.pl>
p...@o...pl wrote:
> W serwisie nie uwzględniono mi gwarancji. Dlaczego? Według mnie powinni
> naprawidź mi dysk.czy MAM RACJĘ?
Nie powinni - Zalezy od umowy.
> CO MAM ROBIĆ? gdzie mogę szukać pomocy? Czy mam szansę załatwić tą sprawę?
> Proszę o SZYBKĄ odpowiedź.
U producenta dysku, ktory daje Ci gwarancje na 3 lata.
--
+ LANcaster + http://krkotkow.unixnetworks.org/~krkotkow +
+ k...@h...jmg.com.pl + +48 609 387 563 +
+ EKG/GG: 51127 + P166MMX/16MB + Atari 130XE/HDD130MB +
+ Palm m105 + Psion 3a + Amiga 500 + eZ80 microdevice +
+ Resistance is futile. Your post will be assimilated +
-
3. Data: 2002-12-03 18:49:21
Temat: Odp: Komputer -PILNE!!!!!!!!!!!!!
Od: "Wuj" <w...@i...no_spam.pl>
> > CO MAM ROBIĆ? gdzie mogę szukać pomocy? Czy mam szansę załatwić tą
sprawę?
> > Proszę o SZYBKĄ odpowiedź.
>
> U producenta dysku, ktory daje Ci gwarancje na 3 lata.
tak tylko o sklep tak obcina gwarancje i robi to niezgodnie z prawem
kolega zaniósł hdd po takim samym okresie jak ty i wspomniał o tym
pan króciótko pomyslał i wzioł do naprawy dysk
wuj
-
4. Data: 2002-12-03 19:37:44
Temat: Re: Komputer -PILNE!!!!!!!!!!!!!
Od: Krzysztof Kotkowicz <k...@h...jmg.com.pl>
Wuj wrote:
> tak tylko o sklep tak obcina gwarancje i robi to niezgodnie z prawem
Po pierwsze, uzywaj znakow przestankowych takich jak przecinek np.
Po drugie, robi to jak najbardziej zgodnie z prawem.
Przedmiotem gwarancji jest ZESTAW KOMPUTEROWY. A nie jego poszczegolne
komponenty.
Po trzecie wycinaj nie potrzebne fragmenty.
--
+ LANcaster + http://krkotkow.unixnetworks.org/~krkotkow +
+ k...@h...jmg.com.pl + +48 609 387 563 +
+ EKG/GG: 51127 + P166MMX/16MB + Atari 130XE/HDD130MB +
+ Palm m105 + Psion 3a + Amiga 500 + eZ80 microdevice +
+ Resistance is futile. Your post will be assimilated +
-
5. Data: 2002-12-03 20:08:02
Temat: Re: Komputer -PILNE!!!!!!!!!!!!!
Od: p...@o...pl
>
> > > CO MAM ROBIĆ? gdzie mogę szukać pomocy? Czy mam szansę załatwić tą
> sprawę?
> > > Proszę o SZYBKĄ odpowiedź.
> >
> > U producenta dysku, ktory daje Ci gwarancje na 3 lata.
>
> tak tylko o sklep tak obcina gwarancje i robi to niezgodnie z prawem
> kolega zaniósł hdd po takim samym okresie jak ty i wspomniał o tym
> pan króciótko pomyslał i wzioł do naprawy dysk
>
> wuj
>
> Jak zawioze dysk do naprawy do producenta, to będę musiał pokryć koszty
naprawy?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2002-12-04 16:54:28
Temat: Re: Komputer -PILNE!!!!!!!!!!!!!
Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>
Umieszczona na dysku gwarancja wiąże Cię nie z OPTIMUS-em, bo on dał 1 rok
gwarancji, tylko z producentem dysku. Ustal przedstawiciela producenta w
Polsce i tam zwróć się o pomoc. Ewentualnie możesz wystąpić z takim
zapytaniem do OPTIMUSA. Myślę, że powinni wskazać Ci firmę, która realizuje
reklamacje na te dyski. Oni musieli od kogoś to kupować. Najgorsze, co może
nastąpić, to to, że okaże się, że producent nie ma w Polsce przedstawiciela.
Oczywiście gwarancja nadal wiąże, tyle, że ty będziesz musiał zawieść dysk
np. na Tajwan, co w praktyce może się okazać nieopłacalne. No i ostatnia
uwaga. Zwróć uwagę na datę z tamtej gwarancji. Pamiętaj, że termin tamtej
gwarancji biegnie od chwili zakupu dysku przez OPTIMUS-a, chyba że co innego
wynika z jakiejś umowy. Może się okazać, że dysk przeleżał w OPTIMUS-ie dwa
lata, i gwarancja na dysk skończyła się równo z gwarancja na komputer.
--
Robert Tomasik
IDKey PGP: 0x9B725EF3
-
7. Data: 2002-12-05 13:08:47
Temat: Re: Komputer -PILNE!!!!!!!!!!!!!
Od: Krzysztof Kotkowicz <k...@h...jmg.com.pl>
p...@o...pl wrote:
>
> >
> > > > CO MAM ROBIĆ? gdzie mogę szukać pomocy? Czy mam szansę załatwić tą
> > sprawę?
> > > > Proszę o SZYBKĄ odpowiedź.
> > >
> > > U producenta dysku, ktory daje Ci gwarancje na 3 lata.
> >
> > tak tylko o sklep tak obcina gwarancje i robi to niezgodnie z prawem
> > kolega zaniósł hdd po takim samym okresie jak ty i wspomniał o tym
> > pan króciótko pomyslał i wzioł do naprawy dysk
> >
> > wuj
> >
> > Jak zawioze dysk do naprawy do producenta, to będę musiał pokryć koszty
> naprawy?
Singapur, Irlandia, etc. bedzie ciezko Ci zawiesc. Proponuje kontakt
mailowy z producentem, uzyskasz wyczerpujace informacje. Jesli wyslesz
mi na maila dane producenta i model dysku postaram Ci sie pomoc.
--
+ LANcaster + http://krkotkow.unixnetworks.org/~krkotkow +
+ k...@h...jmg.com.pl + +48 609 387 563 +
+ EKG/GG: 51127 + P166MMX/16MB + Atari 130XE/HDD130MB +
+ Palm m105 + Psion 3a + Amiga 500 + eZ80 microdevice +
+ Resistance is futile. Your post will be assimilated +