    From: "Jofi Lopoo" <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik zajął wynagrodzenie - POMOCY !!!
    Date: Sun, 17 Oct 2004 10:21:18 +0000 (UTC)

    Adam <a...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jofi Lopoo" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > jedna zasada jak sie odbiera korespondencje z sądu to się ja czyta od nakazu
    > zapłaty mozna było sie odwołać i wyjasniać a tak jest przyjęte stąd wszczęta
    > egzekucja . mozna wtedy było uzasadniać nie zamiesziwanie etc

    Tak, to prawda. Jednak ja dowiedziałem się o wszystkim po tym, jak do firmy
    przyszło zajęcie wynagrodzenia od komornika. Cała korespondencja kierowana
    była na adres mojego stałego zameldowania, a ja mieszkam 500 km dalej... Nikt
    tego nie odbierał.
    Będzie, że mogłem podac adres tymczasowy. Jednak komu jeszcze mam go podawać?
    W momencie gdy się wyprowadzałem kilka lat temu, nie wiedziałem, że za
    następnych parę lat mieszkanie będzie zadłużone i nic na to nie wskazywało. I
    co miałem podawać adres w sądzie, tak na wszelki wypadek...
    Będzie, że trzeba było dopełnić obowiązku meldunkowego, wymeldowac się itp..
    A jak ktoś wyjechał za granicę? w Polsce musi się wymeldować? Nie! Nadal jest
    się zameldowanym w lokalu i się w nim nie mieszka...
    Teraz stało się. Proszę o pomoc w jaki sposób zaskarżyć egekucję, jakie są
    metody postępowania w takich przypadkach.