  • Data: 2017-09-07 15:35:04
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oord3a$gav$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-09-07 o 14:08, J.F. pisze:

    >Komornik się nad tym nie zastanawia, bo to nie on rozstrzyga to
    >zagadnienie.

    To co zawiodlo w Mlawie, skoro jest tak dobrze ?

    Jesli dobrze napisales, jednak najpierw musi rozstrzygnac, jak
    poinformowac wlasciciela.
    Na podstawie adresu podanego przez dluznika jako adres wlasciciela ?
    Czy adres z DR, z CEPIK, z PESEL ?

    A dalej ... czy ja dobrze zrozumialem, ze sad rozstrzygnie ?
    Powiedzmy, ze poinformowanie wlasciciela sie udalo, ten stosowne pismo
    do sadu zlozyl ... to kiedy odzyska samochod ?
    Bo wychodzi mi jakies 6 tygodni minimum ... sad rozpatrzy, komornikowi
    przesle, komornik wyda ... da sie szybciej niz 6 tygodni, czy nie
    widzisz mozliwosci ? :-)

    No dobra, widze, powiedzmy ze wlasciciel widzial zajecie, na drugi
    dzien stosowne pismo w sadzie zlozyl ... teraz 2 tygodnie, bo sad sie
    spieszyl nie bedzie, przesylki jeszcze pare dni zajma ... 3 tygodnie.

    Kto za to zaplaci ?

    J.