  • Data: 2011-01-28 10:39:43
    Temat: Re: Komornik sądowy
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (28.01.2011 09:08), Lombardo wrote:

    > podobno to nie takie proste ja też tak myślałem, kiedy składałem
    > wniosek o rozwiązanie umowy pani w energetyce stwierdziła, że regulują
    > to ich regulaminy.

    Ale ty nie składaj wniosków tylko wypowiedzenie, o treści (niech
    skoryguje ktoś jeżeli byka strzelam), "jako spadkobierca XXXX (w
    załączniku akt zgonu oraz cośtam nabycia spadku), niniejszym wypowiadam
    umowę NNNNNN z dnia DDDDDD między XXXXXX a zakładem, z zachowaniem
    umownego okresu wypowiedzenia, tj. z dniem D2D2D2D2". podpis, złożyć za
    potwierdzeniem na kopii lub wysłać poleconym (najlepiej za
    potwierdzeniem odbioru).

    I piłka jest po ich stronie.

    p. m