  • Data: 2004-03-05 21:38:09
    Temat: Re: Komornik i MPK
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c2an2u$9pi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    >> Nie ma takiego obowiązku .

    Ma. Powinna informowac sad i komornika o kazdej zmianie miejsca
    zamieszkania.
    Jesli tego nie zrobi, a nie poda adresu dla doreczen (osoby upowaznionej do
    odbioru pisma) to pismo wyslana na dotychczasowy adres pozostawia sie w
    aktach sprawy ze skutkiem doreczenia.
    Wiec twierdzenia o tym ze odebranie przez kogos pisma skierowanego do niej
    bedzie skutkowalo domniemaniem odebrania pisma przez nia jest bezsensowne.

    Nie odpowiadasz na pytanie: czym moze grozic na tym etapie postepowania
    skuteczne doreczanie pism do rak osoby upowaznionej do ODBIORU tychze pism?

    >Mam nadzieję , że nie będziesz nigdy prawnikiem
    > bo świadomie stwarzałbyś ludziom problemy . Przestań popisywać się swoją
    > głupotą .

    A ty daruj sobie te uszczypliwosci.

    NoMAD