  • Data: 2008-10-08 14:17:26
    Temat: Re: Komornik - egzekucja
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 08 Oct 2008 09:05:12 -0500, witek napisał(a):

    > Komornik ściągnie tylko tyle ile w wyroku.
    > Czesc składek płacona przez pracodawce, to sprawa miedzy nim i ZUSem i
    > oni maja swoje mechanizmy na sciagniecie te4go.
    > Twoja czesc zostanie opłacona z tego co sciagnal komornik.

    To częściowa prawda to "opłacenie z tego co ściągnął komornik. nie
    odbędzie się tak "automatycznie". Nie istnieje prawo umożliwiające zapłatę
    składek na ubezpieczenia społeczne przez komornika i zwalniające z tego
    obowiązku pracodawcę. Z kolei w wypadku ubezpieczeń zdrowotnych istnieją
    konkretne przepisy nakładające na pracownika obowiązek zapłaty w takim
    wypadku. Więc wszystko musi się odbyć tak jak napisałem w poprzednim
    poście.