  • Data: 2010-01-28 18:53:56
    Temat: Re: Komornik-dwie egzekucje róznych kancelarii.Co robić?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@w...pll pisze:

    > Ale teraz jezeli podam komornikowi zaklad pracy to zrobi
    > zajecie wynagrodzenia.Ono jest juz zajete w 50 % przez tego pierwszego.Co w tym
    > przypadku sie dzieje?

    Czym się przejmujesz? To będzie problem komorników - to oni sie pobiją.

    Przede wszystkim czy to jest jeden wierzyciel ?

    Bo jak jeden to nie wydaje mi się żeby komornicy mogli sie kierować do
    tego samego składnika majątkowego. Po pierwsze zasadą jest to że
    wierzyciel winien uzyskać tylko jeden tytuł wykonawczy i wtedy może
    działać tylko jeden komornik.

    Wyjątek to byłby gdyby ktoś uzyskał drugi tytuł w trybie art. 793 kpc -
    ale wtedy w tytule jest wyraźnie napisane z czego komornik może egzekwować.

    No chyba że ktoś oszukał sąd i uzyskał drugi tytuł w trybie art. 794
    kpc, ale wtedy to już prokurator.

    Tak czy inaczej obejrzałbym u komornika te tytuły.

    --
    @2009 Johnson