  • Data: 2007-07-14 15:23:27
    Temat: Re: Komisja inwentaryzacyjna
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WItam

    Krzysztof napisał(a) :
    > Dostałem
    > informacje iż prezes firmy wydał zarządzenie /że w dniu X jest inwentaryzacja
    > i takie to osoby X, Y, Z/ iż jestem w takowej komisji która ma się zająć
    > inwentaryzacją

    Skąd dostałeś informacje? Czy drogą oficjalną, czy szeptaną od
    kolegi, który słyszał od kolegi, który akurat był u prezesa?

    > i mam się zaraz na drugi dzien zglosić w tym celu na magazyn.
    > Ja się na drugi dzien nie zgłosiłem /gdyż to był dzień wolny,

    Zdaje się, że praca w wolnych dniach nie może być planowana z
    dnia na dzień.

    Swoją drogą za złośliwe wypowiedzenie możesz wziąć 4 dni urlopu
    na żądanie. Dzwonisz rano do pracy i informujesz, że właśnie dziś
    wziąłeś sobie urlop na żądanie. Nie prosisz, nie pytasz, tylko
    informujesz. Najlepiej jakbyś to nagrywał, bo widzę, że są
    złośliwi. Nagranie jest właściwie tylko lekką pomocą. Nie jest
    niezbędne. W razie czego masz w bilingu godzinę dzwonienia.
    Dzień urlopu możesz wybrać w takim momencie, żeby jak najbardziej
    ich zezłościć (tak, wiem, że jestem złośliwy :-D ) I takich dni
    możesz wybrać 4.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B