  • Data: 2022-12-19 17:49:09
    Temat: Re: Komendant vs matka
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 19 grudnia 2022 o 14:26:12 UTC+1 Mateusz Bogusz napisał(a):
    >"
    > Za 1 sztukę amunicji, sąd daje 3 miesiące ograniczenia wolności -
    > https://twitter.com/SluzbyiObywatel/status/160374546
    8378664961?fbclid=IwAR3vV8JFUmx-usTvV3GiNxGkKuNOruPM
    emuCJeYEaB-zqWocQLdm6ZdMj8A

    Tak sobie myślę że gdybym ja taki granatnik w jakimś biurze czy na zapleczu
    Biedronki odpalił- miałbym szansę najbliższe dni z rodziną w domu śniadania jeść?
    Czy może jednak żywili by mnie na koszt podatników w jakimś areszcie czy jak to się
    nazywa?