  • Data: 2007-08-21 15:01:16
    Temat: Re: Kolizja z sędzią - kiedy odszkodowanie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
    news:faebic$gq6$1@news.onet.pl...
    > Czy mi się tylko zdaje, czy instytucja immunitetu jest w PL nadużywana
    > przez sędziów i polityków?

    Ogólnie można dojść do takiego wniosku, tym nie mniej nie w m tym akurat
    przypadku. Tu sędzia niczego nie nadużył. Spowodował nieumyślnie kolizję,
    co mogło się zdarzyć każdemu. A że ustawa zabrania ukarania go przez
    Policję mandatem, to nie został ukarany. Można co najwyżej rozważać, jaki
    sens ma taki immunitet.