    From: "Łukasz" <l...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolizja samochodu z rowerem na ścieżce rowerowej....
    Date: Mon, 4 Jul 2005 10:09:10 +0200

    > jestes widac kierowca a nie rowerzysta :)
    > wgieta blacha w samochodzie oznacza rozwalony rower i leb u rowerzysty.

    Jestem i kierowcą i rowerzystą (z równym umiłowaniem jednego jak i drugiego
    środka lokomocji ;-) ..... a post piszę jako rowerzysta właśnie...
    niekoniecznie rowerzyście musi się coś stać..... przecież może zarysować
    lakier bokiem kierownicy jeśli nie ma tam osłon.Chciałem się tylko
    dowiedzieć czy rowerzysta może zostac pociągnięty do jakiejkolwiek
    odpowiedzialności za straty wyrządzone na samochodzie. Oczywiście w
    przypadku gdy rowerzyście i jego rowerowi, odpukać, coś się stanie wtedy
    sytuacja jest jasna chociaż mniej "miła" dla rowerzysty....

    Pozdrawiam
    Łukasz