  • Data: 2005-09-28 17:39:09
    Temat: Re: Kolizja drogowa i sąd grodzki a niekaralność
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:

    > Pyta, pyta. Gdy po raz drugi trafi do Sądu Grodzkiego.

    OK, uprościłem. Chodziło mi o to, że jak ktoś żąda zaświadczenia o
    niekaralności (do wizy, zatrudnienia w służbach, etc.) to w 99% przypadków
    chodzi o KRK. A jak ktoś notorycznie będzie jeździł pod prąd to w końcu
    Policja na podstawie rejestru wykroczeń mu odbierze p.j., nie prosząc o
    żadne zaświadczenia.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>