  • Data: 2004-10-16 20:50:32
    Temat: Re: Kolejka
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ckrv9e$9qb$3@serwus.bnet.pl...

    > tak, to skoro to jest wykroczenie to mogę ją nawet aresztować i oddać w
    > ręce policji. :)

    mozesz wezwać policje. A nim ona przyjedzie to ta osoba juz sobie załatwi
    przy okienku co będzie chciala:-)) A jak ją będziesz powstrzymywał siłą to
    nabawisz się kłopotów :-)) Poza tym konia z rzędem temu kto będzie wzywał
    policję bo ktoś się wepchnąl do kolejki. Policja pasjami sie będzie zajmowac
    takimi rzeczami a w tym czasie ktoś Ci a) ukradnie samochód, b) okradnie dom
    c) zgwałci tesciową itd:-)) [ do wyboru ]

    Mogę to z Tobą przećwiczyc w praktyce:-) Kiedy planujesz się ustawić w
    jakiejś kolejce?:-))

    HaNkA