  • Data: 2006-01-28 23:53:00
    Temat: Re: Koleiny i wypadek...
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San in <4...@g...pl> wrote:

    > Hmm,... mysle, ze raczej powinien zadbac o nawierzchnie...

    Właśnie to mnie natknęło, przydałoby się, aby w końcu ktoś zaczął odpowiadać
    za stan drug w Polsce personalnie (np. dyrektor Drug Krajowych, czy jak się
    to tam nazywa). Dachowanie miało miejsce na drodze krajowej numer 1.
    Problem polega na tym, że mimo, iż sprawa jest pewnie do wygrania to będzie
    to droga przez piekło.

    --
    Tomasz Motyliński