  • Data: 2005-04-19 07:53:24
    Temat: Re: Kodeks wykroczeń - absurdy ?
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Restauracja prywatna: Murzynow i Polakow nie obslugujemy."

    zbyt drastycznie... a nie ma restauracji gdzie w sportowym obuwiu lub
    nieodpowiednim (zdaniem wlasciciela) stroju nie wpuszczaja??? jest cale
    mnostwo...

    oczywiscie przyklad z dresem do zobrazowania... w regulaminie agencje
    umieszczaja zakaz odsprzedazy i calkiem slusznie, taki zapis jak najbardziej
    chroni przed odsprzedaza biletow i cenami wieloktornie wyzszymi - czyli mam
    rozumiec ze wolisz kupic bilet za 600zl od konika niz za 100zl w agencji
    koncertowej?