  • Data: 2011-06-26 08:41:32
    Temat: Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wali mnie to, że ktoś orzeknie, że debil, który mi zabije dziecko był
    > winny. Ja chcę, żebu nie zabił. I dlatego potrzebna jest prewencja.

    tresuj dziecko, ze wchodząc na przejście albo jezdnie ma oglądać się na
    prawo i lewo a idąc chodnikiem gdy nagle zacznie biec w przeciwnym
    kierunku to ma popatrzeć pod nogi i przed siebie czy nie wbiegnie
    właśnie pod rower

    > Jakie? Nie jestem biegłym specjalistą od tych zasad.

    > No to chyba dobrze, że ktoś pilnuje tego, żeby bezmyślny Plastik Ist
    > Fantasik nie zabił się suszarką.

    i dlatego mamy mase martwych przepisów, którzy wszyscy zlewają a później
    jak się coś złego wydarzy albo policjant/służba kontroli ma widzimisię
    to dostajesz mandat

    Icek