  • Data: 2003-03-07 08:46:29
    Temat: Re: Kochanie zarobiłeś na nasz samochód!
    Od: "Przemek Iwan" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twoje lubienie ludzi z poczuciem humoru w takim kontekscie dowodzi, ze nie
    > widzisz co sie na swiecie dzieje i / lub jestes lewakiem.

    Ręcze ci ze do lewakow jestem uprzedzony zwlasza do polskich :), ale jeszcze
    bardziej jestem uprzedzony to prymitywnej demagogii jaka uprawia pan z UPR
    :) dla mnie to nie wiele to sie rozni co do formy od wypowiedzi pana Leppera
    (zaznaczam co do formy bo tresicia swoich wypowiedzi to i owszem roznia
    sie), poza tym ze jest zabawniejszy