  • Data: 2007-09-05 06:48:40
    Temat: Re: Kłopot z zakazem konkurancji
    Od: "Carolus" <k...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Heh, tez mnie to zaciekawilo, bo... nietypowe ;-)
    > To, ze "zakaz konkurencji, przestaje obowiązywać [...] w razie [...]
    > niewywiązywania się pracodawcy z obowiązku wypłaty odszkodowania" wynika
    > wprost z przepisu art. 102[2] KP

    A co oznacza termin "niewywiązywania się pracodawcy z obowiązku wypłaty
    odszkodowania"? No bo widzisz, skoro w umowie nie ma nic o odszkodowaniu,
    nie ma tez o trybie jego wypłaty. Pracodawca może przez cały okres zakazu
    nie płacić, a dopiero w momencie, gdy były pracownik podejmie pracę w innej
    firmie, przekazać całe zaległe środki i żądać odszkodowania za złamanie
    umowy.

    Z drugiej strony, jeżeli pracownik nigdy nie podejmie pracy w innej firmie,
    pracodawca nigdy nie przekaże zaległych środków...

    Pozdrawiam i dzięki za informacje,
    Konrad