  • Data: 2006-03-26 07:20:02
    Temat: Re: Klasyfikacja działalności gospodarczej
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > We wszystkich firmach, które zakładam zawsze wpisuję tylko GŁÓWNE
    > pozycje, a do REGONu podajesz obojętnie jaką klasę jako podstawową
    > działalność. I wszystko na temat :)
    >
    > Ktoś kto wpisywał 200 pozycji musiał mieć ciężką noc, albo chciał
    > uzasadniać swoje biurokratyczne istnienie.

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaa ????
    a ile razy porzegrałeś przetarg z powodu braku jakiegoś pieprzonego
    zapisu????
    Noooo jeśli jesteś firma "FikuMiku" to oczywiście mozesz roboć co chcesz i
    albo narazisz się na karę ... albo nie ... ale jak w łatwy sposób można Cie
    upindolić w przetargach lub innych tego typu wyścigach do pieniędzy ... to
    uwierz mi wykorzystane to zostanie przeciwko Tobie .. i wtedy Ty będziesz
    miał noc z kacem :)))))))

    pozdrawiam
    fart