  • Data: 2006-03-25 19:21:37
    Temat: Re: Klasyfikacja działalności gospodarczej
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@p...fm.NOSPAM> napisal(a):

    > Kto to weryfikuje?
    > Co by sie stało gdybym coś wykonywał bez odpowieniego wpisu w profil
    > działalności?

    W jakiejś tam ustawie jest napisane, że wpis ma być zgodny
    z prawdą i kompletny. Zatem może akcydentalne czynności w ramach
    działalności gospodarczej spoza zakresu nie będą jakimś kwasem, ale
    jeśli coś robisz ciągle, to lepiej wpisać. Inaczej grozi jakaś tam
    grzywna (niewielka). Raczej nikt tego nie weryfikuje. Jedynie USy
    czasem się doczepiają i próbują z tego wyciągać dziwne wnioski (że np.
    transakcja nie miała miejsca), co na ogól jest do obronienia.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/