  • Data: 2003-03-28 11:11:21
    Temat: Re: Kilka spraw
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | No dobra, a mogę dostać paragrafy (ew. linki) konkretne do tego typu
    | wykroczeń?
    |
    | Niechciany spam.

    http://www.masterplan.com.pl/ustawa/ustawa_o_uslugac
    h_elektronicznych.php

    | Przepis warunkujący postępowanie w przypadku przeszukiwania
    | mieszkania.

    A tak bliżej, o co Ci chodzi? No bo jeśli o podstawę prawną, to art. 217 i
    następne kodeksu postępowania karnego. A jeśli o metodologię przeszukania,
    to chyba nie ma. Dawniej była Instrukcja Dochodzeniowo-Śledcza, ale już nie
    obowiązuje. Są Wytyczne nr 4 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 grudnia
    2000 r. w sprawie organizacyjnych zasad prowadzenia postępowania
    przygotowawczego przez Policję (Dz. Urz. KGP z dnia 13 marca 2001 r.), ale
    one na temat samego sposobu przeszukania nic nie mówią. Zawarto tam tylko
    wytyczne co do postępowania z uzyskanymi w ten sposób dowodami rzeczowymi.