  • Data: 2007-01-27 06:07:50
    Temat: Re: Kilka linków i kilka cytatów
    Od: Mirek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > Od fałszywki z rzekomego przemówienia
    > Schroedera. Nie chce mi się za Ciebie odrabiać lekcji.

    No i znowu ad personam. Jak na razie poważne wpadki miały chyba
    wszystkie redakcje w Polsce. A więc nie odbiegając od tematu, żebyś
    przez insynuacje nie uskuteczniał gmatwania:
    - czy nieprawdą jest, że wskazani ludzie zostali aresztowani?
    - czy nieprawdą jest, że kontrola wskazała uchybienia w pracy
    prokuratora i aresztanci wyjdą na wolność?

    Tylko odpowiedź na te dwa podstawowe pytania pozwoli wyrobić zdanie w, z
    pewnością złożonej, sprawie. Jeśli posiadasz jakieś informacje, które
    nie zostały podane to je ujawnij. Jeśli nie to milcz.

    M.