  • Data: 2009-02-23 21:37:36
    Temat: Re: Kiedy oprogramowanie jest legalne? (Windows XP)
    Od: Jarosław Kot <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Istnieje rozbieżność pomiędzy prawem karnym, a cywilnym w tym zakresie. Z
    > punktu widzenia prawa karnego legalnym będzie każdy system pochodzący z
    > legalnego nośnika, o ile tylko użytkownik będzie posiadał tyle licencji,
    > ile ma stanowisk. Przy czym te nowsze systemy dokonują w chwili aktywacji
    > jakiś sprawdzeń i może się okazać, że XP dedykowanego dla jakiegoś
    > konkretnego komputera po prostu nie da się zainstalować legalnie na innym
    > typie. Jeśli się da, to system od strony karnej będzie OK!
    >
    > Otwartą pozostaje kwestia cywilna. Tutaj Microsoft ma różne, czasem w
> [...]

    Dziękuje za wszystkie odpowiedzi!
    Jeśli powyższa wypowiedź jest zgodna z prawdą to chyba się nią (po części)
    zasugeruję i kupię nawet jeśli będzie dedykacja dla komputerów danych marek,
    kupię jednak z allegro, ale od kogoś najbardziej zaufanego i oczywiście z
    fakturą, będzie to dla mnie oszczędność nawet ponad 1000zł w porównaniu z
    "nówkami" ze sklepu, a na allegro kupuję nie mało i raczej wiem, kogo omijać
    z daleka,

    pozdrawiam