  • Data: 2007-03-19 14:20:33
    Temat: Re: Kiedy nastepuje przeniesienie wlasnosci?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:etlonq$d1l$1@news.onet.pl...

    > Bo w az takie sploty niekorzystnych okolicznosci nie wierze.
    > Ale, zeby miec spokojne sumienie poprosze w okolicach czwartku o ksero
    > zgloszenia kradziezy na policje.

    a przelales mu pieniadze?
    bo zdaje mi sie ze zmierzasz do tego ze niby jak to oszustwko to sadownie
    bedziesz sie domagal jego sprzedazy?

    > Niemniej z tego co sie orientuje nie zmiania to faktu, ze zawarlismy
    > umowe i jest ona dalej wazna.(?)

    rozumiem ze do konca bedziesz taki "correct" i jak otrzymasz od neigo taki
    swistek z policji, to przelejesz mu za to wylicytowana kwote, no bo w
    koncu umowe zawarliscie, a ze skubneli to nie jego wina