  • Data: 2005-01-28 08:38:19
    Temat: Re: Kiedy nalezy sie znizka OC ??
    Od: Marek mszyma Szymański <no.spam.mszyma@nos_pam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Użytkownik "Fantom" <...poczta.onet.pl> napisał
    > Mam spory problem. Posiadam ubezpieczenia pakietowe (AC+OC+NW) na swoj
    > samochod. Mam go od roku.
    Pakietowe - na nowe auto?
    Pakiety mają zniżki niezależnie od "historii" ubezpieczeniowej kierowcy.
    Nawet tak jak Ty - pierwszy raz ubezpieczając auto
    dostajesz pakiet z całym dobrodziejstwem inwentarza.
    > Mialem mala stluczke (chce skorzystac z AC) i
    > zadaja odemnie przedstawienia dokumentow od poprzedniego ubezpieczyciela
    > celu ustalenia czy wpisane znizki sa prawdziwe. Okazuje sie, ze na
    polisie
    > mam wpisane 12 lat znizek OC (czyli chyba 50 czy 60 %). Agent wzial ta
    dana
    > przepisujac ja zywcem z lat posiadania prawa jazdy mowiac, ze to nie ma
    > znaczenia. Ale teraz mowia, ze to nie to samo. Moj blad, ze sie pod tym
    > podpisalem nie robiac jakiejs adnotacji.
    Ale to by oznaczało nie "pakiet"
    tylko ubezpieczenie na warunkach "normalnych"
    ze zniżkami ustalonymi na podstawie "wywiadu środowiskowego".
    I jeśli jest gdzieś klauzula o podawaniu nieprawdziwych danych
    to będą to egzekwować...
    Pytania retoryczne:
    Był ktoś przy rozmowie z Agentem?
    Potwierdzi Twoją wersję?
    Opisz jak było w poważnym pisemku do Ubezpieczalni
    i pytaj o termin wypełnienia przez nich
    obowiązków wynikających z zawartego Ubezpieczenia.

    Jeżeli to nie jest pakiet to możesz się ewentualnie zgodzić
    na uzupełnienie składki do wysokości należnej
    od kierowcy "bez zniżek",
    z zachowaniem prawa do otrzymania odszkodowania.

    Ale najpierw - przekonaj ich, że Agent chcąc pozyskać
    (atrakcyjną ceną) klienta - wpuścił Cię w maliny
    swoją interpretacją tych 12 lat.
    Parę % szans na pozytywne rozwiązanie masz.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek mszyma Szymański, Gdynia