  • Data: 2005-01-28 08:38:09
    Temat: Re: Kiedy nalezy sie znizka OC ??
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pakietowe - na nowe auto?
    > Pakiety mają zniżki niezależnie od "historii" ubezpieczeniowej kierowcy.
    > Nawet tak jak Ty - pierwszy raz ubezpieczając auto
    > dostajesz pakiet z całym dobrodziejstwem inwentarza.

    To byl pakiet. dostalem go rok temu. Po roku druga polisa (tez pakiet) i
    kilka dni pozniej stluczka.

    > Opisz jak było w poważnym pisemku do Ubezpieczalni
    > i pytaj o termin wypełnienia przez nich
    > obowiązków wynikających z zawartego Ubezpieczenia.

    Pod wzgeldem terminow itp sa perfekcyjni. Wszytsko odbywa sie szybciutko.

    > Jeżeli to nie jest pakiet to możesz się ewentualnie zgodzić
    > na uzupełnienie składki do wysokości należnej
    > od kierowcy "bez zniżek",
    > z zachowaniem prawa do otrzymania odszkodowania.

    No oni mi kaza chyba (tak przeczytalem w umowie) doplacic roznice (ta
    znizke) a oni i tak kasy mi oddadza tylko polowe (bo mialem 50% zniezek)

    Fantom