eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy dostanę zwrot urządzenia oddanego na gwarancji?Re: Kiedy dostanę zwrot urządzenia oddanego na gwarancji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer01.a
    ms1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com
    !news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!un
    t-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kiedy dostanę zwrot urządzenia oddanego na gwarancji?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <tb0qc1$3nndv$1@dont-email.me>
    <62d3f02b$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <1b2xov8ara0x9$.15x39hnurgxba.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <tb9gdf$1o5gr$1@dont-email.me>
    <1...@4...net>
    <tbat45$272fa$1@dont-email.me>
    Date: Thu, 21 Jul 2022 09:31:52 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.1.204
    X-Trace: 1658388713 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 501 83.7.1.204:58190
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2335
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:827530
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 21 Jul 2022 08:52:53 +0200, Mateusz Bogusz wrote:
    > On 21.07.2022 07:06, J.F wrote:
    >> Raczej nie - z opisu wynika, ze zglosiles sprzedawcy.
    > Zgadza się.
    >
    >> Sprzedawca wyslal do miejsca wskazanego przez gwaranta i termin
    >> biegnie. Termin okreslony w gwarancji.
    >
    > Ok.
    >
    >> Sklep wyslal do serwisu na wlasny koszt, wiec tu nie masz podstaw.
    >
    > Rozumiem. Myślałem że sprzedawca spełnia rolę gwaranta.

    gwarant jest wpisany na karcie gwarancyjnej :-)

    >> i w ogole nie wiemy co tam napisales - w/g gwarancji,
    >> w/g rekojmii, czy nic ...
    >
    > Hmm, to wychodzi na to że odpowiednia będzie ta broszura -
    > https://files.dahua.support/Przydatne%20pliki/Og%C3%
    B3lne%20Warunki%20Gwarancji-Dahua%20CEE.pdf
    >
    > Pewnie wysłali do Wa-wy, terminu w tej broszurze nie widzę żadnego.
    > Czyli najszybciej pewnie będzie skontaktować się z serwisem bezpośrednio
    > (o ile się da).

    Sprobowac mozna.
    Obawiam sie tylko, ze zrobią kiedy zrobia, i nie wczesniej.
    Terminami sie przejmowac nie będą.

    O ile w ogole próbują naprawiac, czy tylko ekspertyze zrobią
    "naprawa nieoplacalna/niemozliwa".
    I zacznie sie zalatwianie zwrotu pieniedzy/wymiany towaru ..
    moze juz sie zaczela ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1