  • Data: 2004-12-04 11:27:00
    Temat: Re: Kazusik na nudny piatkowy wieczor
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ej, 278? wartość skradzionego towaru to mniej niż 25o złotych, więc ten
    > element czynu wypełnia znamiona wykroczenia. Ale tak też mozna

    hmm... faktycznie, ale chyba wlasnie po to jest ta 12. zeby tak to
    rozwiazywac, tj. nie rozdzielac jego zachowania na przest. i wykr., ale
    uznac ze zachodzi jeden czyn, ktory podlega ocenie z punktu widzenia juz
    prawa karnego a nie wykroczen. choc oczywiscie moze ktos ma inne zdanie, bo
    juz niedawno powiedzialem...w karnym jestem narazie z doskoku :)

    tj. podtrzymuje swoje stanowisko

    konrad