  • Data: 2005-09-02 09:01:35
    Temat: Re: Kazus allegro
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch. napisał(a):

    > A co ma wspólnego Twój policjmajster z .... sędzią?

    To, ze sedzie moze orzekac w sprawie czegos, na czym sie konkretnie nie zna.

    Franek z malej wsi co to nie widzial miasta az do ukonczenia 19 lat, a
    nastepnie podczas studiow caly czas siedzial w akademiku i sie uczl
    nigdy nie bedzie dobrym sedzia od spraw gospodarczych bo sie po porstu
    na tym nie zna i nigdy z tym nie mial stycznosci. Lapiesz o co chodzi?

    > Sędzia sie nie musi *na tym* znać - ale policjant musi - tak?

    Wypadaloby sie znac.

    > Ba - sędzia może orzec wyrok który będzie nie po twojej myśli - patrz do
    > czego to może dojść ;)

    Moze i co z tego?

    > To normalnie jest katastrofa ;)

    Raczej nie.

    > Cóż za pouczająca puentę (!!) zaprezentowałeś ..... :P

    Dzieki. Mozesz sobie skopiowac. Masz moje blogoslawienstwo.

    --
    pozdrawiam
    Mithos