eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKażdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę. › Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi
    "niekompletnie" GW]
    Date: Thu, 16 Dec 2021 23:27:44 GMT

    On 2021-12-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Moim zdaniem ma prawo i nie widzę w tym nic nadzwyczaj niewłaściwego.
    > Mnie czy tobie może się nie podobać, póki co mamy na rynku tyle mediów
    > że każdy może sobie wybrać. Problem jest jak "profil" ma medium
    > publiczne, bo to powinno być obiektywne.

    Przecież napisałęm, że prawo mają. Mówię, dlaczego mi się nie podoba.

    > Ja jechałem na darmowym gazeta.pl - i nawet tego obecnie nie są warci.
    > Wyborczą czytuję od czasu do czasu. NIestety symbol czasów - media są
    > "damowe" więc te ambitniejsze muszą zejść z poziomem be zdechną.

    MZ nie ma aż tak drastycznej różnicy pomiędzy GW a Gazetą, przynajmniej
    w kwestii merytorycznej. GW jest staranniej redagowana, teksty są
    pełniejsze i mają mniej błędów.

    > A... Myślałem że o portalach. Prasy papierowej już praktycznie nie
    > czytam. Zresztą jak matce czasem kupuję, to na przeciętną żabkę jest po
    > pięć egzemplarzy każdego tytułu. I z tych ambitniejszych ze trzy wracają;)

    Ale ja o portalu. Rp.pl. Taki sam tryb ja dla Wyborczej. Też wiele art.
    wymaga subskrypcji.

    > No widzisz - wolno im mieć "profil" no wolno:P

    To nie o wolno chodzi :)

    > Zawsze tak było.

    Różnicę robi, czy sam zaczynasz się zachowywać jak ten, którego
    krytykujesz. Dla mnie to dość dyskwalifikujące.

    --
    Marcin