    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kawiarnia internetowa
    Date: Thu, 14 Feb 2008 22:23:43 +0100

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fp2aeq$hca$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    >Kafejka ma szanse istenieć tam gdzie są dzieciaki i przychodzą pograć do
    >kafejki

    No ale to generuje pewnie niewaskie koszty bo 1. gry musza byc legalne 2.
    sprzet musi byc naprawde niezly bo gry maja coraz wieksze wymagania. Juz
    pomijam, ze maniacy gier to teraz ujezdzaja albo ps3 albo xboxa:)

    > turyści co akurat w hotelu nie mają netu (a teraz bez niego się obejść
    > trudno jest)

    True:-) Wyjechalam na 2 tyg na wczasy i juz po 2 dniach mialam stale lacze
    w moim miejscu pobytu. Zamiast bawic sie w jakies kafejki czy era connecty
    zadzwonilam do tubylca od sieci powiedzialam ze lapie na laptopie ich siec i
    zeby mi nadal login i umozliwil logowanie sie do niej - i ze zaplace ladnie
    za miesiac mimo, ze bede uzytkowala tylko 2 tyg.

    HaNkA