  • Data: 2024-07-11 10:24:00
    Temat: Re: Kąsaltig Grub
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 Jul 2024 22:49:42 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > Mnie to to wisi. Pisy i peło z przesłuchania selektywnie wychwycą co im
    > pasi i przedstawią niusy własnemu elektoratowi.

    Hm, a nie lepiej wciskac obcemu elektoratowi/niezdecydowanym ?
    Elektorar PiS dość betonowy, ale jakby im parę % uszczknąc ..

    > Cenka Panie, jaka cenka benzyny/ropy/gazu w PL.
    > I czy rząd czasem Cię nie dyma?
    > Ile litrów możesz/mogłeś Pan kupić paliwka za czasu pisów/peło.

    Ale za co - za moją pensję netto, za średnią pensję?
    A weź pod uwagę, ze cena ropy skacze, od dwóch lat szczególnie.

    > To som ważne sprawy a nie jakieś Obajtki czy inne zamydlacze.

    cena jak widać mocno od Obajtka zależy.
    Poza tym ciekawie sprawdzic, kogo Orlen wspomagał - piłkarzy,
    skoczków, Kubicę, TVP, Rydzyka, dziennikarzy katolickich ...

    J.