  • Data: 2004-12-15 06:59:53
    Temat: Re: Karta mobilizacyjna.
    Od: "ToOl" <s...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!
    Czy, jeżeli nie zgłoszę się po odbiór takiej karty do WKU - wezwania są
    przysyłane listami zwykłymi - to czy grożą mi za to jakieś konsekwencje?
    Np. grzywna czy areszt? Otrzymałem kilka dni temu drugie wezwanie -
    podkreślam - listem zwykłym...

    Pozdrawiam.

    Taka karta to zwykła formalność, świstek na którym jest napisane gdzie masz
    sięstawić i ile czasu masz na stawienie się w przypadku ogłoszenia w
    środkach masowego przekazu powszechnej mobilizacji.

    Na przykład moje WKU musi wykazywać jakiś ruch w interesie i co jakiś czas
    wzywają mnie po odbor/wymiane/odebranie karty mobilizacyjnej zwykle
    zalatwiam to telefonicznie.

    Wiec zadzwoń do nich i zapytaj co i jak.

    Tomek