    From: "wiciu" <w...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Karetki!!!!!!
    Date: Mon, 8 Dec 2003 23:29:47 +0100

    Jesli uwazasz ze pomysl jest nieglupi to się przekonasz jak do Ciebie
    przyjadą i Ci wystawią rachunek, i nie wiem czy będzie Ci się chciało
    procesować o 200 zł.
    Wiem tylko że to daje duże pole do popisu dla tych którzy zaczną zarabiać na
    tym, żeby wystawić jak najwiecej kwitków (za nieuzasadnione).
    Poza tym mnie może stać na przyjazd karetki. Ale co z tymi co się liczą z
    każdym groszem?? - chyba niektórzy wybiorą żeby nie zadzwonić bo jak się
    okaże że nieuzasadnione??