  • Data: 2004-07-27 17:41:10
    Temat: Re: Karalność i wojsko
    Od: p...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czy to prawda że jeżeli ktoś ma jeden wyrok i następny w drodze może w ten
    > sposób uniknąć służby wojskowej. A jeżeli tak To jak całą sprawę załatwić.

    Pierwsze pytanie jakie mi zadano ostatnio w WKU było: czy byłem karany. Tak
    wiec wynika z tego, ze bardzo nie lubią brać osób mających kłopoty z prawem, bo
    takie osoby w armii mogą stanowic źrodło problemów a wojsko problemów chce miec
    jak najmniej. Ale oficjalnego przepisu regulującego te sprawy jak sie zdaje nie
    ma, wszystko zalezy od widzimisie komendanta.

    --
    pozdrawiam