    From: Mark <t...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kara od wspolnoty mieszkaniowej
    Date: Mon, 4 Apr 2011 12:20:51 +0200
    Sender: Mark <>

    Dnia Fri, 01 Apr 2011 13:29:56 +0200, Barti napisał(a):

    > Mianowicie, na odnowionej klatce schodowej zostala porysowana porecz. Na
    > zebraniu lokatorow, został przyjęty finansowy plan roczny, w ktorym
    > jednym z pkt. (inne ustalenia do planu) jest obciazenie wlascicieli
    > (akurat tych ktorych nie bylo na zebraniu) dwoch lokali kosztami wymiany
    > poreczy
    >
    > Stad moje pytanie. Czy takie dzialanie i karanie lokatorow jest zgodne z
    > prawem. Jak powinna wygladac ewentualna droga odwolawcza?

    Kwestia kluczowa, bo o tym nie piszesz wcale:
    Czy tych dwoch lokatorow zniszczylo te porecz, i czy to mozna w jakikolwiek
    sposob udowodnic?
    Jesli tak to jest to po prostu obciazenie kosztmai naprayw, i tak sie to
    powinno zazywac, a winowajcy zaplacic, i tyle.
    Jesli zas za naprawe placa wszyscy lokarorzy, nie tylko tych dwoch, to tez
    pewnie przegrasz.
    Bo zupelnie nie wiem na jakiej podstawie, tak bez powodu, dwoch akurat
    nieobecnych lokatorow mialoby za to placic jesli nie oni zniszczyli.

    --
    Mark