  • Data: 2005-05-04 15:52:15
    Temat: Re: Kara dla pracodawcy za zwlekanie z wypłatą?
    Od: "zawadka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d5ajfl$lbu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Należą Ci się odsetki ustawowe za okres od dnia terminu płatności do
    > faktycznej zapłaty. Jak gość wypłaci Ci jakąś kwotę, to w
    pokwitowaniu
    > wpisz mu, że taką kwotę przeznaczasz na odsetki. Bo jak pokwitujesz
    całą
    > kwotę, to bezie oznaczało, że nie chcesz odsetek.

    Dzięki wielkie.
    Prawdę mówiąc to żadnych pokwitowań nie dawałam, po prostu pracodawca
    wpłacił mi na konto, a teraz resztę wypłaty mam dostać do ręki.
    Skąd mogę się dowiedzieć ile takie odsteki wyniosą? Czy liczy się je
    za każdy dzień zwłoki, czy jakoś inaczej? Weżmy przykladowo miesiąc
    spóźnienia od kwoty tysiąca zł.?