  • Data: 2024-04-15 20:56:19
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Stambule można zwiedzać Błękitny Meczet. Boso, oczywiście :) A w
    > Grecji czy ogólnie w prawosławnych krajach też będą sarkać na krótkie
    > spodnie, odsłonięte ramiona czy nieprzykrytą głowę u kobiet.

    Będą - w zasadzie u nas też będą (może za wyjątkiem tej głowy u kobiet).
    W wielu miejscach gdzie się turystów spodziwają rozdają szmaty żeby się
    ubrać. A w innych miejscach w azji - takich nie turystycznych przymykają
    na to oko że laska jest w szortach lub krótim rękawku. Nie wiem czy po
    prostu stwierdzają że od jednej laski na miesiąc się świątynia nie
    zdesakruje czy mnich mnichem ale popatrzeć przecież może:P Generalnie
    chodzi o to żeby się dostosowywać do oczekiwań lokalsów albo jak cie się
    na tyle nie podobają że nie zamierzasz to tam nie jeżdzić. W gościach
    jesteś i tyle.

    > I mogą
    > nawet nie wpuścić czy wyrzucić. W Władywostoku zapaliłem fajkę na ławce
    > na skwerku koło cerkwi, jakieś 50 m. Przyszedł pop i zwrócił uwagę że to
    > święta ziemia i nielzia zdieś kurit' :)

    Mnie na srilance muslimski kierowca autobusu zwrócił uwagę na postoju,
    że u nich niechętnie widziane żeby laska spała mi na ramieniu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!